Cel mai eficient concept de slăbire

Concept de slabire Revvolution

Cel mai eficient concept de slăbire

În sfârșit, un concept de slăbire care-mi place foarte mult și în care cred. Da, oamenii aceștia despre care o să vă povestesc imediat au înțeles că slăbitul nu înseamnă nici diete cu supă de varză, nici sport de dimineața până seara, nici înfometare, nici chin, nici epuizare, ci echilibru, schimbare treptată, rezultate, mod de viață.

Să vă povestesc! Conceptul se numește Revvolution și e creat de Valentin Vasile după vreo 20 ani de experiență ca antrenor și specialist în nutriție.

“Este un program de remodelare corporală cu abordare holistică. Dacă vrei să slăbești, trebuie să înveți să mănânci sănătos și să faci sport.” – Valentin Vasile, antrenor și specialist în nutriție

CUM FUNCȚIONEAZĂ PROGRAMUL?

Bine, bine, o să spuneți. Te duci la sală, îți faci abonament, dar cine te învață ce și cum să mănânci? Fix despre asta e vorba. Programul nu presupune să alergi între sală și nutriționist. Este gândit în așa fel încât acolo faci sport, acolo înveți cum să mânânci și tot de acolo pleci cu meniul făcut pentru fiecare zi. Este practic o școală de slăbit. În funcție de greutatea pe care o ai, de metabolismul tău, de problemele de sănătate,  înveți să mănânci corect, ești ajutat chiar să-ți faci lista de cumpărături, ți se stabilește un meniu pentru fiecare zi format din 3 mese principale și două gustări, plus programul de antrenament. Tot în echipa lor există și un psiholog, ceea ce mi se pare esențial pentru cei care nu sunt suficient de motivați. Când îți propui să slăbești, motivația e cheia. Nu ești motivat, nu prea ai cum să reușești.

În primul rând se face un set de analize, analize care mă ajută să văd exact cum trebuie concepută alimentația în funcție de sănătatatea organismului tău. Dacă există o afecțiune metabolică, te îndrum către un medic specialist sau către un medic nutriționist care te poate ajuta. În funcție de alergii, intoleranțe și mai multe informații pe care eu le am în urma acestor analize îți concep programul de alimentație.” – Valentin Vasile, antrenor și specialist în nutriție

Programul este conceput pentru patru săptămâni cu 8 antrenamente în grup. Practic ți se recomandă un tip de antrenament în funcție de condiția ta fizică și de obiectivele pe care ți le-ai propus.  Programul e gândit pe 5 trepte de intensitate. Ai mai făcut sport, reziști la efort, ești inclus într-un program mai avansat. Ai foarte multe kilograme, n-ai mai alergat de ani de zile, vei merge la un alt tip de antrenament.

Sunt 16 persoane la o grupă, maximum, pentru că este foarte important spațiul personal, cu doi antrenori permanenți, unul predă coregrafia de antrenament, celălalt  corectează mișcările, încurajează, motivează. În cadrul programului există un seminar de biomecanică, adică te învățăm cum să faci corect exercițiile din program și-ți explicăm care este abordarea științifică din spatele acestor mișcări, cu ce și cum te ajută.” – Valentin Vasile

Sunt combinate mai multe tehnici de fitness în timpul antrenamentelor. Principiul, spune Vali, este acela de confuzie musculară. În timpul unui singur antrenament sunt oferiți, fiecărei grupe musculare, stimuli diferiți, astfel încât fibra musculară să nu se adapteze la efort și să livreze continuu maximum de rezultate. Cam așa e atmosfera din timpul antrenamentelor! Aerisită și intensă! 🙂

Valentin Vasile

“Avem și un seminar de nutriție unde vorbim despre alimentația pe care o primești, despre principiile în funcție de care alegem anumite alimente, despre cum te ajută ele, plus un seminar la care vin toți specialiștii și psihologul de nutriție. Eu vin cu soluții pe partea logistică, de la lista de cumpărături până la cum să respecți alimentația sau în funcție de cea mai portivită abordare pentru tine putem să găsim soluții, să simplificăm în așa fel încât să reușești să respecți programul.” – Valentin Vasile, antrenor și specialist în nutriție

Știu că de obicei dietele ne sperie. E impresia aceea de foame continuă, de interdicție, de corvoadă. Nu e deloc așa, meniul e gândit astfel încât să nu leșini de foame, ba dimpotivă, ai 5 mese pe zi, 3 principale și două gustări. L-am rugat pe Valentin să-mi facă o simulare de meniu pentru o zi, ca să înțelegeți despre ce e vorba. Cam așa arată:

EXEMPLU DE MENIU PENTRU O ZI

  • MIC DEJUNun smoothie din superalimente  cu kefir, fructe de pădure, fulgi de ovăz,  semințe de psilium, fructe uscate, în diferite combinații.  Sau o omletă cu ciuperci, de exemplu.
  • GUSTARE 1:  câteva oleaginoase și un fruct. În prima parte a zilei e bine să mâncăm fructele, nu în a doua parte a zilei. Și atunci la prima gustare, la o distanță de trei ore de la micul dejun, poți să ai un fruct plus nuci, migdale, caju.
  • PRÂNZ: o friptură din carne de vită/carne de curcan este cea mai indicată la prânz cu garnitură de legume la aburi, la grătar, acum depinde de fiecare. Sau fasole verde, fasole boabe, ciuperci făcute la grătar, sunt multe variante.
  • GUSTARE 2: din nou câteva oleaginoase, un iaurt natural sau dacă ai antrenament în aceeași zi îți pot recomanda două felii de ovăz expandat pe care pui unt de arahide și o felie de banană, sau peste care pui avocado. Depinde de activitatea fizică pe care o ai.
  • CINA: pește la grătar sau o supă cremă de legume

“Să nu treacă mai mult de trei ore de la o masă principală ca să iei gustare și  nu mai mult de două ore de la gustare la o masă principală ca să nu se instaleze senzația de foame. Organismul pe fond de slăbiciune cere mai mult, apar poftele și e mai greu de controlat ce și cum mâncăm.” – Valentin Vasile, antrenor și specialist în nutriție

“Pe lângă asta vei primi și o listă cu substituiri care te ajută să mai schimbi alimentele pe care să spunem că nu le ai în frigider la momentul respectiv, adică cu ce poți înlocui broccoli dacă nu ai în casă, care este alternativa.” — Valentin Vasile, antrenor și specialist în nutriție

MINUS 4, 5, 6 KILOGRAME ÎNTR-O LUNĂ

După prima lună apar și rezultatele, minus 4, 5, 6 kilograme de care scapi fără să-ți pui în pericol sănătatea, fără să te infometezi! E drept că depinde și de greutatea pe care o ai, dar și de cât de mult respecți programul. Ideea este să înțelegem că programul acesta trebuie transformat într-un stil de viață. Așa e sănătos să trăim: mese regulate, alimente de calitate și sport.

“La început există posibilitatea să aibă loc și o echilibrare hidrolitică și să existe reglaje de hidratare. Dacă reții apa, în urma alimentației echilibrate retenția de apă se duce, și atunci o parte din greutatea pierdută poate să fie apă, de exemplu.”  – Valentin Vasile, antrenor și specialist în nutriție

N-am testat conceptul acesta, de câteva zile am aflat de el, dar le spun oficial băieților, aici pe blog, că am acceptat provocarea lor și ne vedem la antrenamente. După o lună de zile, vă spun ce-a ieșit.

Încă ceva, cât costă? Știu că e important. Dacă vă grăbiți, zilele acestea băieții de la Revvolution, au o ofertă foarte bună: îți faci abonament trei luni, plătești 99 de euro pe lună. Altfel prețul este de 180 de euro lunar. Am făcut eu un calcul și e destul de bine. Nutriționist plus antrenor personal te costă chiar și cu 100 de euro mai mult pe lună.

Să vă fie de folos! Aștept impresii dacă mergeți să testați!

 

No Comments

Post A Comment